Presentación novela "Rosas en el Cielo" – Vigo

mañá venres 19 de novembro ás 20 horas terá lugar a presentación da primeira novela de Sonia Iglesias, “Rosas en el Cielo”.
 
A entrada é gratuíta ata completar aforamento.
 
“Rosas en el Cielo” é a primeira novela da escritora novel Sonia Iglesias (Vigo, 1969). Nela preséntanos a historia dunha muller nacida a principios do século XX e que ve truncada a súa traxectoria vital por mor da Guerra Civil, trala cal vese sen amor, sen cartos, sen comprensión… obrigada a soportar con valentía a violencia machista en sacrificio dos seus.
 
O Verbum acolle esta presentación co ánimo de dar proxección a escritores noveles como Sonia, que afrontan o reto da creación dunha novela cunha temática de actualidade e de interese social e cultural

Acerca de Vgomagazine

Revista Online.

0 Respuestas a “Presentación novela "Rosas en el Cielo" – Vigo”

  1. sandra dice :

    Ha sido una presentación muy emotiva por todo lo que representa esta su primera obra.Esperamos que no sea la ultima

  2. CIES dice :

    Pareceme estupendo que sexa no museo verbum onde se den cabida a estes actos, xa que e a casa das palabras. Tamén lein a novela de Rosas en el Cielo e penso que e unha novela digna de presentares en calquera sitio onde a xente poida asistir. E unha das novelas mais interesentes que lin e mais sensibles.

  3. rosa dice :

    No pude asistir a la presentación pero tengo que decir que, después de haber leído esta novela tan impresionante y tan emotiva tengo mucha pena de haber perdido la posibilidad de conocer a la autora ya que lo que más me ha gustado es la sensibilidad con que trata el tema de los malos tratos sin entrar en esos detalles que rayan lo morboso y que tan innecesarios son, para comprender que sus protagonistas son unas heroínas.

  4. hipatia dice :

    Asistí a la presentación de “Rosas en el Cielo” para conocer lo que la autora nos tenía que decir y quiero felicitar a la autora y al Verbum porque el discurso fue sencillo y muy sensato a la vez que sensible. Por fin alguien dice lo que piensa de forma clara y entendible. Y mi enhorabuena por el escenario. Gracias al Verbum por darnos la oportunidad de vivir estos buenos y gratos momentos.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: