Pladesemapesga, reclama para os Portos de Galicia, a categoría de Plataforma Atlántica

Os portos que forman o Litoral de Galicia son memoria viva das grandes navegacións oceánicas e, particularmente, do tránsito con América, sendo na actualidade o Corredor de Finisterre uno dos maiores do Mundo en tránsito marítimo. Unha importante poboación dedicada á mar, como o demostran os restos prehistóricos descubertos en diversos lugares, especialmente as estacións de arte rupestre da Idade do Bronce ou os restos da calzada romana fronte á illa da Creba, seguen vivas. Pero tamén emblemas de Castela e León como recordo da súa dependencia dos soberanos daqueles reinos; as dúas vieiras, que acompañan a unha carabela. A carabela fai alusión á participación dos navíos locais na conquista de Málaga en 1487. As autoridades do portuarias, reuníase no atrio da igrexa de San Pedro e alí deliberaban tamén os integrantes do gremio chamado Mar de Muros. No ano 1452, o rei de Castela, Juan II, cítao como un dos máis grandes portos de Galicia, habilitándoo para exportar e importar. Nel cabían máis de 50 barcos, segundo o relato do cardeal Hoyo, que o visitou no século XVII. Pouco antes, no 1544, a boca da ría foi escenario da batalla de Muros, na que a escuadra francesa foi derrotada pola española, mandada polo almirante Álvaro de Bazán. Baste lembrar que o porto de Bayona, serviu a Cristóbal Colón no seu regreso das Américas, ou a mesma Noia, fiel reflexo do nome emparentado con Noé ou que os portos da Coruña e Vigo, son e  foron os máis importantes de Europa, desde o século XVI de obrigado tránsito marítimo para todo o comercio de peixe desde o século XVIII. Hoxe seguen cumprindo este mesmo importante papel no tráfico atlántico pola súa situación geoestratéxica, sendo plataforma loxística onde os buques de todo tipo fan escala para a súa reposición e avituallamiento, ademais de ocupar os primeiros lugares en tráfico de pesqueiros en España. Isto é posible grazas a aspectos como a modernidade e calidade das instalacións e servizos, entre os que se atopa un innovador centro de control e comunicacións e segumiento coas máis modernas tecnoloxías e a aplicación de modernos instrumentos informáticos que facilitan todo tipo de servizos en seguridade e os trámites administrativos, o ofertar tarifas competitivas e contar cunha refineria de petróleo. É por iso que os portos de Galicia comezan a ser considerados no ámbito mundial como a plataforma atlántica ideal para o transbordo internacional de todo tipo de mercadorías con orixe ou destino en Europa e América, dada a súa proximidade aos emerxentes mercados da continental europea, polo que a súa categoría de Plataforma Atlántica, é un dereito inrenunciable.   www.plataformaendefensadelsectormaritimopesquerodegalicia.com

Acerca de Vgomagazine

Revista Online.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: