JAVIER GUERRA REITERA QUE A XUNTA TEN ACTIVADAS TODAS AS FERRAMENTA​S AO SEU DISPOR PARA QUE OS AFECTADOS DAS PREFERENTE​S POIDAN RECUPERAR O SEU DIÑEIRO

O conselleiro salientou que a solicitude da vía da arbitraxe é a opción maís inmediata,  gratuíta e áxil.-

 Sinalou que o Instituto Galego de Consumo xa enviou a NGB máis de 260 solicitudes de arbitraxe de consumidores afectados

– Anunciou a posta en marcha de tres novos puntos de atención específica en Cambados, Marín e O Porriño que se suman aos catro xa existentes e ás oficinas do IGC nas sete cidades galegas

– Salientou que a Xunta “non vai aceptar ningún acordo que prexudique os consumidores afectados”

– O Goberno galego está a desenvolver un completo plan de acción para reforzar a protección dos afectados pola comercialización deste produto financeiro

Acerca de Vgomagazine

Revista Online.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: