PP noticias

 PEDRO PUY AFIRMA QUE “OS ORZAMENTOS DA XUNTA APORTAN ESTABILIDADE, CONFIANZA E CREDIBILIDADE Á ECONOMÍA GALEGA, PERMITINDO SAÍR DA RECESIÓN”

 O portavoz do Grupo Popular dixo que a alternativa é “subir impostos, incrementar o gasto, perder a solvencia e volver ao círculo vicioso de gastar máis do que se ingresa para levar o país á ruína”

  • ·        “Galicia ten unha taxa de paro catro puntos inferior que España, a evolución do PIB é superior á media nacional, a perda de poder adquisitivo das rendas en Galicia é inferior á media estatal, estamos exportando máis que o conxunto de España e todo iso ten que ver coa solvencia da economía galega”, afirmou
  • ·        A Xunta ten executado o 83% do seu programa de endebedamento pero só o 63% das amortizacións previstas para 2013, “polo que no que resta de ano a débeda galega se reducirá en 50 millóns de euros”
  • ·        Puy rexeitou que a Xunta estea facendo unha política fiscal regresiva, “cando nos orzamentos se rebaixa o IRPF para o 70% dos declarantes con menos renda e ao mesmo tempo se mantén o imposto sobre o patrimonio, que é o que grava a riqueza”.

Figueroa: “El PP demanda al alcalde que presente el presupuesto de 2014 y mantiene la mano tendida para pactarlo; no se puede sustituir por un plan de inversiones menor”

  • “Vigo debe tener presupuesto. Si el regidor lo presenta, estamos dispuestos a estudiarlo y a dialogar. Es grave que el pleno del mes de diciembre se haya retrasado al 9 de enero, porque no dispone del documento presupuestario”, afirma el portavoz del Grupo Popular, José Manuel Figueroa.
  • “Presupuesto, sí; un plan menor, no. Es reírse de los vigueses dejar a la ciudad así. Solo evidencia que el alcalde está en minoría y que no cuenta con los votos de sus socios del BNG”, insiste Figueroa.
  • El portavoz del PP critica que “el regidor argumente una hipotética quiebra si se aprobase la propuesta del Partido Popular de rebajar los impuestos, y ahora hable de un plan para aprovechar el superávit; es totalmente contradictorio”.
  • “¿Por qué cambia de criterio económico en pocas semanas y donde antes decía una cosa ahora afirma la contraria? Es la pregunta que tiene que responder el alcalde. O hay quiebra o hay superávit, las dos cuestiones son incompatibles”, censura Figueroa.

Acerca de Vgomagazine

Revista Online.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: