Partido Popular noticias

 O GRUPO POPULAR REXEITA PRESENTAR UN RECURSO DE INCONSTITUCIONALIDADE CONTRA A LEI DO SECTOR ELÉCTRICO PORQUE SUPORÍA “O MANTEMENTO DUN SISTEMA INSOSTIBLE”

 O portavoz de Industria, Pedro Arias, defendeu a remodelación do sector eléctrico que está levando adiante o actual Goberno central

·        Lamentou que o anterior Goberno central impulsou “estímulos artificiais de potencia enerxética garantindo uns prezos e unhas subvencións enormes, acompañado dunha cantidade enorme de instalacións incompetentes e non competitivas”.

El Grupo Popular mantiene que hay “muchas calles que son de tercera” en la ciudad y a las que el gobierno municipal “debe prestar también atención”

  • La concejala del PP, Teresa Egerique, repasa las quejas que los vigueses hacen llegar a diario al Partido Popular y asegura que “hay muchos ciudadanos de Vigo que se consideran perjudicados por la desatención a sus problemas”.

  • La edil del Grupo Popular destacó el lamentable estado en que se encuentra la rúa Talude, que desemboca en la calle San Roque, o los problemas de inundaciones y malos olores por el saneamiento deficiente en determinadas zonas de Bouzas.

  • Egerique anima a los vigueses a presentar las quejas que no atiende el gobierno municipal en el correo electrónico hayunproblemaenmicalle@ppdevigo.com .

  •  

    O GRUPO POPULAR DEFENDE QUE O GOBERNO GALEGO SOLICITE ÁS ENTIDADES FINANCEIRAS INFORMACIÓN SOBRE A APLICACIÓN DAS CLÁUSULAS SOLO E O CUMPRIMENTO DAS SENTENZAS XUDICIAIS

     O portavoz de Vivenda, Jaime Castiñeira, dixo que demandar a través do Instituto Galego de Consumo a devolución con carácter retroactivo das cantidades cobradas sería instar a este organismo a “actuar en contra dunha sentenza do Tribunal Supremo”

    ·        Castiñeira considera “incomprensible” que o Grupo Socialista rexeitara aprobar unha proposta idéntica á aprobada en Comisión parlamentaria o pasado 13 de febreiro, ao negarse a votar a súa iniciativa por puntos.

  •  

    O PARLAMENTO GALEGO SOLICITA AOS CONCELLOS DA ÁREA DE VIGO O DESBLOQUEO DO PROCESO DE IMPLANTACIÓN DO TRANSPORTE METROPOLITANO

     A iniciativa contou co apoio do Grupo Popular, fronte ao voto negativo do Partido Socialista e a abstención de AGE e BNG

    ·        O deputado Javier Dorado asegura que este plan “mellora a conectividade desta área urbana, aforra ata mil euros anuais aos usuarios, reduce a circulación de 6.500 vehículos privados e diminúe a contaminación atmosférica”

    ·        Demandou a colaboración de todos os concellos, tamén o de Vigo, e recordou que os plans de transporte de A Coruña, Ferrol, Santiago e Lugo se puxeron en marcha con alcaldes socialistas e o Goberno na Xunta do Partido Popular.

  •  

    O GRUPO POPULAR AFIRMA QUE A ACTUALIZACIÓN DAS COTIZACIÓNS Á SEGURIDADE SOCIAL DOS AUTÓNOMOS “PERMITIRÁ MELLORAR AS SÚAS PENSIÓNS E INCREMENTAR O PODER ADQUISITIVO”

     O portavoz de Emprego, Miguel Tellado, asegurou que as medidas do Real Decreto-Lei 17/2013 “afectan unicamente a sociedades mercantís, nunca a traballadores de sociedades civís”

    ·        “Cremos no importante papel que ocupan os traballadores autónomos na creación de actividade económica, creación de tecido produtivo e xeración de máis emprego”, sinalou.

  • El Grupo Popular considera “negativo” el balance de los ajustes en las líneas de Vitrasa y propone la elaboración de un auténtico plan de transporte urbano

  • El PP le sugiere al alcalde que se siente con la concesionaria para gestionar un plan que abarque a todos los medios de transporte en la ciudad para mejorar los servicios a los ciudadanos.

  • Lo único que se ha hecho, pese a lo que se anunció, es mantener el mismo número de líneas que había, recortando recorridos y modificando horarios, que han dejado sin servicio a algunas parroquias”, afirma el concejal del Partido Popular, Marcos Araújo.

  • El edil del Grupo Popular asegura que “sí se ha producido una reducción de kilómetros recorridos para no sobrepasar los límites que figuran en el contrato con la concesionaria”.

  • Cada da se reciben en las oficinas del Grupo Popular más quejas de usuarios, porque las modificaciones introducidas no responden a las necesidades, ni en días laborables ni en festivos. Es un problema de gestión”, subraya Araújo.

  • o pp de salceda sostén que cumpre co pacto acordado de debatEr só aquelas mocións que se presenten previo ao pleno

    Os concelleiros populares saen en resposta as declaracións feitas polos membros do Bipartito aclarando que en ningún momento votaron en contra senón que pediron que se aprazase para o seguinte pleno

     A concelleira Ángela Valcárcel tivo motivos familiares importantes e por todos coñecidos que xustifican a súa ausencia e Emma Pereira explica sorprendida que “son concelleiras do equipo de Goberno as cales sempre están facendo comentarios fóra de lugar e ríndose nas intervencións do PP” .

  • El PP pregunta en la Gerencia de Urbanismo por las parcelas del Chouzo donde se construirá la Ciudad de la Justicia y los plazos para su expropiación

  • Los concejales del Grupo Popular que forman parte del consello de la Gerencia pretenden conocer si el gobierno municipal ha iniciado algún trámite con los dueños de las fincas afectadas.

  • El edil del Partido Popular, Antonio Bernárdez, asegura que “hasta ahora no ha habido concreción sobre los terrenos de la zona ni sobre el coste que tendrá el proceso para disponer de esas parcelas”.

Acerca de Vgomagazine

Revista Online.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: