Noticias PP

PEDRO PUY SITÚA A CONSOLIDACIÓN DO CRECEMENTO ECONÓMICO COMO OBXECTIVO DE CARA Á SEGUNDA METADE DA LEXISLATURA, “PARA CORRIXIR OS PROBLEMAS QUE A CRISE PUXO EN EVIDENCIA”

 “A situación ten mudado moito desde hai un ano” e neste momento “estamos a falar de que Galicia está a crecer e o mercado laboral tamén están dando mostras de recuperación”, afirmou o portavoz popular

  • Considerou “bo continuar coas reformas e que exista unha actividade parlamentaria a favor da mellora do entramado institucional e a adopción de medidas de impulso ao Goberno”.
  • Dixo que as modificacións da lei estatal para a elección de alcaldes e a da Lei electoral galega “son reformas moi distintas”, porque a primeira afectará ao comportamento das forzas políticas e a segunda só pretende reducir de 75 a 61 o número de deputados.
  •  

    PEDRO PUY DESTACA QUE O “INTENSO TRABALLO” DESENVOLVIDO NO PARLAMENTO SITÚAO COMO CENTRO DA VIDA POLÍTICA DE GALICIA

     O portavoz popular apuntou a “capacidade da oposición de control e impulso ao Goberno”, logo de que máis do 56 por cento das proposicións non de lei aprobadas en comisión foron a iniciativa súa

    • Ademais, subliñou “o consenso acadado entre todos os grupos parlamentarios para aprobar por unanimidade 97 das 155 proposicións non lei que se debateron nas comisións”.

    Puy dixo que houbo 47 comparecencias do Goberno en sesión plenaria e outras 40 en Comisión, ademais de 776 respostas a preguntas orais.

  • El Grupo Popular urge al gobierno municipal a que acelere los trámites de la expropiación de los terrenos para construir la Ciudad de la Justicia
    • En la reunión de esta semana de la Gerencia de Urbanismo, tras el parón del mes de agosto, preguntaremos en que estado de tramitación se encuentra el proceso, que ya se inició hace tres meses”, afirma el concejal del PP, Antonio Bernárdez.

    • Los ediles del Partido Popular demandarán, en la misma reunión, que se agilice el procedimiento para la venta de las 28 viviendas municipales de República Argentina que no se adjudicaron en la subasta inicial.

    • La Xunta, al igual que el resto de las Administraciones cerrarán este mes sus presupuestos para el próximo año y sería conveniente que el Concello dispusiese ya de los terrenos para que se pueda licitar el nuevo edificio judicial”, argumenta Bernárdez.

 

Acerca de Vgomagazine

Revista Online.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: