Pladesemapesga esixe a Rosa Quintana un maior control das embarcacións que xeran gran contaminación acústica así como as que fondean sobre rías galegas.

Desde a formación apuntan que veciños do litoral galego continúan queixándose do ruído xerado por embarcacións que fondean nas rías ao que se suman as do narcotráfico, lanzadeiras, forabordas, pesqueiros, barcos fora de control oficiales, etc.

 

O último exemplo, segundo os socios de Pladesemapesga, dáse coas festas organizadas en embarcacións cuxo ruído xerado, desde a medianoite do domingo ata a unha da madrugada, non permite o descanso de moitos veciños.

 

Por outra banda, desde a Plataforma en Defensa do Sector Marítimo Pesquero de Galicia recordan que a Xunta, Gardacostas e Rosa Quintana, con traxe de gala ou sen el, en función do decreto feito ao seu medida, xunto á Capitanía Marítima, son organismos dependentes da Xunta e da Dirección Xeral da Mariña Mercante (Ministerio de Fomento) directamente responsables.

 

A Conselleira aínda que poida vestir de gala uniformada (figura non militar, é completamente civil), ostenta a máxima autoridade en materia de control marítimo nas rías galegas, tendo total e absoluta competencia en todo o que ocorre nas devanditas augas.

 

Conta ou debería contrar ademais, co apoio do Servizo Marítimo da Garda Civil e das Capitanías, indican e engaden que estas cuestións quedan reflectidas no texto da Lei de Portos do Estado e da Mariña Mercante (1ª parte, Capítulo III), así como no RD 1246/1995 de 14 de xullo).

 

Todas as embarcacións e buques que desenvolvan ou leven a cabo actividades comerciais de calquera tipo nas augas de rías galegas deberán estar “Despachadas e Autorizadas” polo Capitán Marítimo, quen determinará as zonas ou áreas onde se desenvolvan as actividades autorizadas, indican.

 

Aínda que é certo que non se decatan baixo a absoluta impunidade, é o caso do Capitán Marítimo de Vilagarcía de Arosa mais preocupdado por obligar a cumplir o fomentar a compra de botiquins clase c, do barco PAQUITA II que naufragou en augas abertas de Corrubedo, onde legalmente non debería estar, con xentes da mar falecidas no naufragio e como único recordo e responsabilidade unha foto política cos servizos de rescate de Rosa Quintana que saíu fuxindo pola porta de atrás ante unhas xentes e familiares crispados pola súa actuación.

 

Por todo iso, desde a Plataforma en Defensa do Sector Marítimo Pesquero de Galicia esixen á Conselleira de Medio Rural e do Mar, Rosa Quintana deixe de asistir diariamente a festas e degustaciones e póñase á fronte da consellería para defender os intereses dos contribuyentes que son quen lle pagan o seu jugoso soldo a final de mes xunto ao Capitán Marítimo, autoridades competentes no control daquelas embarcacións que xeran contaminación acústica, así como o control do fondeo nas rías galegas.

 

Os gobernos do PP, España e Xunta propician o aumento e descontrol do narcotráfico en Galicia.

 

Os RECORTES PRESUPUESTARIOS Ao SVA DEIXAN As COSTAS GALEGAS DESPROTEXIDAS FRONTE Ao NARCOTRAFICO

 

A Garda Civil desmonta nas rías Baixas a súa unidade costeira antinarcos.

 

Elisa Lois Vilagarcía de Arousa 22 MAR 2014 Diario o Pais.es

 

O Servizo Marítimo (Sermar) da Garda Civil de Pontevedra quedou en dique seco. A vixilancia e control do narcotráfico en rías Baixas que tiña asignada esta unidade desde fai 17 anos pasou a testemuña ao SIVE (Sistema Integrado de Vixilancia Exterior) que entrou en funcionamento a finais de 2013 logo dun ano de probas. O que ía permanecer como complemento humano ás novas tecnoloxías, cubrindo amplas zonas de costa que están fóra do radio de acción de cámaras e radares, foi con todo desmantelado e xerou un conflito laboral.

 

Os drásticos recortes de patrúllalas de vixilancia marítima que só afectan ao sur de Galicia

 

As forzas de seguridade, impotentes ante a actividade das narcotraficantes na Costa dá Morte. Denuncian falta de medios para o seu traballo.

 

O delegado de persoal do Servizo Vixilancia Aduanera (SVA) polo sindicato CIG, Antón Lestón denuncia a falta de medios deste servizo na loita contra o narcotráfico na Costa dá Morte, que causa a entrada masiva de droga. Segundo Lestón, malia que as aprensiones de alijos diminuíron, o mercado ten igual ou maior número de mercancía ?e ou feito é que vos prezos dá droga non baixaron, porque hai moita en circulación?. Lestón indicou que o servico que se cobre desde Corrubedo a Camariñas está atendido por unha embarcación vella con base en Muros, de 25 anos e que non ten motor para alcanzar ás lanchas dedicadas a descárgalas, pese a que ?desde ou goberno fai dous anos prometeuse unha nova embarcación de 50 nós, pero so son promesas?.

 

http://noticiassva.blogspot.com.es/2011/08/los-recortes-presupuestarios-al-sva.html

 

 

¿Es posible blindar la costa?

 

_ La costa gallega es muy sinuosa, con muchos recovecos. Para blindarla necesitaríamos 500 barcos. Por eso no podemos limitarnos al patrullaje marítimo.

 

http://www.elcorreogallego.es/galicia/ecg/jaime-gaya-blindar-toda-costa-gallega-narcos-harian-falta-quinientos-barcos/idEdicion-2009-05-07/idNoticia-424108/

 

Sobran las palabras…..?

 

 

Acerca de Vgomagazine

Revista Online.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: