ABANCA abre oficina en Brasil e presenta o seu modelo de servizo internacional ante 200 empresarios de orixe galega

  • ABANCA ofrece aos seus clientes internacionais un servizo diferencial de atención a través de tres canles en España e o seu país de residencia
  • A entidade xa opera en nove países de Europa e América, con especial dedicación á poboación de orixe española
20170510-abanca-rio
De esquerda a dereita, o conselleiro delegado de ABANCA, Francisco Botas, e o director da oficina de Río de Janeiro, José Luis Nogueira.

Descarga en alta resolución

10-05-2017

ABANCA iniciou as súas operacións no mercado de Brasil coa apertura da súa primeira oficina no país, inaugurada onte en Río de Janeiro polo conselleiro delegado da entidade, Francisco Botas.

O acto central de varios días de actividades en chan brasileiro foi a presentación do modelo de actividade internacional de ABANCA ante un auditorio formado por máis de 200 empresarios de orixe española, fundamentalmente galega, radicados no país suramericano. O programa de traballo desenvolvido polos directivos da entidade incluíu tamén outros encontros máis reducidos con empresarios de orixe española e xóvenes empresarios locais.

Francisco Botas sinalou na súa intervención que ABANCA ten unha especial sensibilidade cara aos emigrantes, as súas familias e as súas empresas, e por iso a entidade decidiu investir en Brasil. “Ofrecemos aos nosos clientes internacionais un modelo de servizo diferencial con atención persoal e especializada, cobertura xeográfica total e horario de atención ampliado grazas para o efecto da diferenza de fusos horarios”, explicou Francisco Botas.

Modelo único no mercado

As diferentes reunións de traballo mantidas en chan brasileiro serviron para expor o modelo de servizo internacional de ABANCA, centrado na atención á populosa comunidade de empresarios e familias de orixe española residentes no nove países de Europa e América, entre eles Brasil, nos que xa está presente ABANCA. Pola dimensión da súa economía e o seu potencial de crecemento, Brasil constitúe un mercado de gran interese para ABANCA.

O elemento central deste modelo é a atención ao cliente a través de equipos situados tanto en España como no seu país de residencia. O cliente ten á súa disposición ata tres puntos de atención entre os que elixe en cada momento en función das súas necesidades: no seu país de residencia, a súa oficina de representación local; e en España a súa oficina de referencia apoiada por xestores especializados no segmento de clientes non residentes, máis, no caso de ser empresario, o equipo de xestores de Comercio Exterior de ABANCA.

Presencia internacional

No ámbito internacional ABANCA está presente en Brasil, México, Panamá, Venezuela, Francia, Alemaña e Reino Unido (en todos eles a través de oficinas de representación), Portugal (con ficha bancaria propia) e Suíza (ambas as modalidades). ABANCA dispón no conxunto deses países dun total de 13 centros de atención e servizo ao cliente.

Como parte da súa aposta internacional, ABANCA acaba de pór en marcha en México unha financeira a través da cal xa está en disposición de comezar a conceder financiamento a empresas mexicanas e españolas que operen no país.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: