Partido Popular.

 SANTALICES REAFIRMA QUE PACIENTES HOSPITALARIOS, DE HOSPITAL DE DÍA, HOSPITALIZACIÓN A DOMICILIO E DE ATENCIÓN URXENTE NON PAGARÁN A PRESTACIÓN FARMACÉUTICA

O portavoz de Sanidade do Grupo Popular demandou aos grupos da oposición que “non confundan á poboación con mensaxes alarmantes nin xoguen coa sensibilidade da xente”

  • ·        Respecta á decisión de distintos concellos de pagar a prestación farmacéutica hospitalaria, pero pediu que “non haxa demagoxia e que traian pasado un ano a factura do que tiveron que pagar, porque aí é onde se poderá comprobar a utilidade desta decisión”.
  • El objetivo del Grupo Popular es que se rebajen los impuestos municipales a los vigueses: es una propuesta realista, asumible y realizable; hay margen para hacerlo
    • El concejal del PP, Miguel Fidalgo, argumenta que “con la situación económica del Concello, que el alcalde asegura que es muy buena, se pueden bajar de verdad; él solo plantea que se queden como están ahora, no es una rebaja”.
    • “No va a tener más remedio que hacer una propuesta de ordenanzas fiscales al pleno, fue lo que se aprobó en la sesión del pasado lunes. La soberanía de Vigo reside en el pleno y sus decisiones son vinculantes”, afirma Fidalgo.
    • “El planteamiento del PP no es un capricho, es el fruto de una reflexión en profundidad del partido y del grupo municipal. Somos concejales de Vigo, hacemos propuestas para los vigueses”, recalcó.
    • “El alcalde miente por partida doble: su propuesta no es bajar sino mantener lo que hay; y tampoco es el único ayuntamiento de España en que se adoptan estas medidas. Que deje de tomar el pelo a los vigueses”, recrimina Miguel Fidalgo.
    • O PARLAMENTO APROBA, A INICIATIVA DO GRUPO POPULAR, SOLICITAR AO GOBERNO CENTRAL QUE HARMONICE A LEXISLACIÓN URBANÍSTICA E CATASTRAL PARA EVITAR TRIBUTACIÓNS INXUSTAS
    • O portavoz de Ordenación do Territorio, Román Rodríguez, manifestou que este feito impoñible “carece de sustento e produce un encarecemento da carga impositiva”
      • ·        Rodríguez matizou que “a nivel catastral un chan considérase de natureza urbana unha vez adquire tal cualificación urbanística, con independencia que conte cos servizos precisos e necesarios para que, tamén a efectos urbanísticos, sexa así considerado”.
      •  BALSEIRO: “NON PODEMOS RECIBIR LECCIÓNS DE PSOE OU BNG SOBRE DEFENSA DO SECTOR PESQUEIRO, OS QUE MÁIS FLOTA DESPEZARON, MÁIS BUQUES EXPULSARON DA NOSA BANDEIRA E MÁIS MARIÑEIROS CONDENARON AO PARO”
      • O voceiro do Mar do Grupo Popular amosa a súa sorpresa ante a repentina preocupación do BNG pola situación da flota nos caladoiros comunitarios, logo de que os nacionalistas votasen repetidamente en contra de iniciativas obxectivamente positivas para este sector
        • ·        Galicia vén defendendo que os TAC e cotas que se asignan a España son reducidos e deberían ser máis elevados, así como da necesidade dun cambio no modelo de reparto
        • ·        Con todo, nos últimos dous anos co Partido Popular na mesa de negociación conseguíronse incrementar un 15 por cento as posibilidades de pesca.

       

       

About Vgomagazine

Revista Online.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: